Lovely

Kvällen är här..Nu har vi ätit middag,semlor och haft lite mysigt,,
Sen var det bara att slänga barnen i badet för det var grädde högt o lågt ;-) så nu är dom rena o luktar gott o ligger i sina sängar,,förhoppningsvis somnar sdom snabbt,ja Alicia sover nog redan..
Izabelle har varit så trött o gnällig hela dan,tror hon har kvar influensan i kroppen pluss att det blev lite senare sömn igår pga att vi var på bio och hon testade Emma rejält här hemma :-)
men med tidig sömn idag kanske hon är som vanligt imorgon igen..
Jag måste erkänna att jag känner mig kass jag med...
Hostar,och snyter massor och ja känner mig trött o slut på nåt sätt..Ingen ork,,man undrar ju när detta ska vända ?
För jag tycker det verkar som det bara börjar om hela tiden,suckar...
Men efter regn kommer ju solsken sägs det ;-)


Flickorna som smaskar i sig semlor,,gissa om de vart grädde överallt ;-) Izabelle är så rolig för hon tycker inte om mandelmassan och fick sånt i munnen och hon spottade o fräste och sen ville hon inte ha mer ..Hon brukar äta locket,slicka av grädden och sen inte vilja ha mer,men Alicia hon äter minsann med god aptit :-)


Lilla ,eller stora,tjejen efter kvällsbadet *mamma älskar dig,,puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback