Inskolning i full gång

Idag är det torsdag,,-4 grader ute o jag har varit o lämnat barnen på dagis.Fick vara med en stund med Alicia idag och sen skulle jag säga hejdå och gå hem en timma.Så här sitter jag nu.Det var jobbigt o lämna o säga hejdå til lillan för hon blev ledsen,,åh det är så hemskt o gå ut o stänga dörren när man hör henne gråta..Men jag ringde tillbaka nu och det var ingen fara,hon hade slutat nästan direkt,,jätte skönt!
Så nu skulle dom klä på sig och gå ut en stund..Tänk vad tiden går fort,redan har vi kommit hit..Men jag är stolt att det går så bra..Storasyster är inte heller avundsjuk mer nu utan förstår varför mamma eller pappa är med Alicia på dagis nu.
Vi älskar er små gullungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback