Hur mkt kan en näsa rinna??

Blir så trött på mitt nysande och rinnande näsa,,är rätt ok på dagtid men kvällar o mornar är jätte jobbiga,suck!! nu är barnen badade o redo för ny vecka,,imorrn får vi se om izabelle går på kyrkis,är tveksamt då hon mår dåligt hon med,,men 3 tim dagis ville hon gå på iallafall ,o leka lite..Hon har köpt pyssel saker som vi suttit lite med ikväll,skumgummi bokstäver man ska klistra o greja med,hon älskar sånt där pyssel o knåp..Izabelle har ju haft en kompis här ikväll och lilla alicia vill så gärna va med hihi,,men man måste ju förstå att dom vill va själva också.
Iallafall så har jag o barnen skruvat ihop små tv stolar åt dom idag,det var lite pilligt men till slut fick jag till det,så sambon blev riktigt stolt över mig haha..Annars brukar han alltid vara den som sätter ihop saker här hemma,men kan ju va kul o testa lite =)
Jahapp då va de kväll igen,,husse är ute med diva och jag sitter här ,,ska sova tidigt idag,är jätte trött.
Godnatt alla

Izabelle myser i stolen vi satte ihop..En varsin har dom,jätte sött :-)

Kommentarer
Postat av: Rosi

så mysig stolar barnen har.. jätte fin.. kram puss

2009-02-01 @ 23:18:11
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback