Godmorgon onsdag

DAGENS ROS IDAG I TIDNINGEN




Godmorgon alla..
Idag kom annonsen med i tidningen,till mormor från oss :-) Hon blev jätte glad o ringde imorse..
Jätte kul o göra nåt som får dig glad nu i sorgens tid mormor!!

Har varit med barnen till dagis och jag fick lämna Alicia direkt efter fruktstunden idag,och hon var GLAD och vinkade hejdå,,DET kändes så otroligt skönt!! Hoppas det varar bara!! För på måndag börjar jag jobba och då får dom vara på dagis längre dagar..Jaa tänk,börja jobba,det var ett tag sen..Men ska bli roligt o lära känna nytt folk och ny arbetsplats..Det hoppas jag ska gå bra.
Jag är hästledig idag,och ska försöka åka o titta efter inneskor sen på em..Det är hopplöst  med sandaler nu,det är ju liksom fel årstid,men nånstans borde det finnas tycker jag..

HA EN FIN ONSDAG!

Kommentarer
Postat av: jane

hejhej...hoppas allt bra!!!!tycker denna blogg är sååå söt,fina flickor!!

2009-02-25 @ 12:10:01
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: jane

hejhej...hoppas allt bra!!!!tycker denna blogg är sååå söt,fina flickor!!

2009-02-25 @ 12:10:05
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: mamma

jaa du är för gullig och tänker på allt....jätte fint.... jaa vi får verkligen kämpa o ta en dag i taget...saknaden är verkligen stor.....är hos morfar när man somnar ..och det första man tänker på när man vaknar.... älskar dej gumman för du har ett gott hjärta...puss på dej...

2009-02-25 @ 14:15:55
Postat av: moster rosi

jätte fin annons du har skickat.. jätte gullig...



men SÅÅÅÅÅ ROLIG att du börja jobbar på måndag. jag läst 2 ggr samma rad om jag läst rätt. hehe.. men så rolig.. många kram puss

2009-02-25 @ 16:44:32
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack mamma o rosi :-) ja de stämmer,jag börjar på måndag o jobba,nu är hemma soff potatis livet slut haha,kram

2009-02-25 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback