Godmorgon kalla tisdag

-6 grader här och ingen sol idag,bara moln... izabelle har gått till dagis och pappa till jobbet,,jag och alicia tar det lugnt,men hon verkar en aning piggare idag,inga nys attacker än iallafall :-) lite rosslig o hostig bara så hon har fått lite host medicin som löser slem,hoppas det hjälper skatten min..
Vid lunch ska Izabelle hämtas och ska åka hem till min mormor och morfar och vara där i eftermiddag,jag tror dom skulle baka lite,mysigt!! Hon blir alltid så glad av att få lite egen tid med sina nära o kära,,
Tyvärr blir det ju så med barn nr 1 att den får lite mindre tid för lillasyster tar så mkt tid o krafft,,man önskar inte att det var så men det blir ju lite så tyvärr,,men min stora gumma är så duktig och förstående jämt..
men visst har vi stunder med henne då lillasyster sover eller är med pappa o gör saker när mamma är med alicia,eller tvärtom,,osv,så visst får du din tid också hjärtat?!! man önskar bara man kunde ge dom gränslöst med egen tid,,
oj vad jag babblar på ;-)
Ha en fin Tisdag


Kommentarer
Postat av: anna

naaw va söta =)

2009-02-03 @ 10:16:33
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Jsoul

din blogg är mys <3



tänkte lägga in ett tips om hur du kan tjäna pengar på din blogg. det spelar faktiskt ingen roll om du

har en stor eller liten blogg. min är inte stor men

tjänar bra med pengar endå :)



läs mer här : http://jsoul.blogg.se/2009/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html



kramar & pussar

2009-02-03 @ 10:31:18
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback