Genomfrusen mamma

Nu har vi kommit hem,,izabelle har varit i ånnaboda med din kompis och åkt pulka o grillat korv,,
jätte roligt att hon fick följa med *tack*..
Pappa och alicia har varit hemma och åkt pulka :-)
själv har jag varit i stallet hela dan och lagat hag tråd i snö kaoset,
mindre kul,men sånt som måste göras då det blir trasigt..
Säger bara GUD vad mkt snö vi fått!!! Flera dm,och jag har pölsat i så mkt snö så jag är kall som en isbit hela jag...
Hade inga bra skor då mina ridstövlar är trasiga,
men men nu är vi hemma igen allihop och jag sitter inlindad i filt och ska fixa varm choklad..
så kanske man tinar..
Sen blir det middags dax..
och så kommer syster hit och passar barnen,för vi ska få lite egen tid på BIO ,*HAPPY*
Får se vad vi tittar på..
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback