Fredag den 13e

Och vi har haft en jobbig natt..Alicia har fått magsjuka och har spytt i natt,lilla gumman..Vi andra har ej kännt nåt än men izabelle klagar på ont i magen,,vi får väl se..Nu mår alicia bättre och ligger o sover..så jag ska ta o göra mig ordning,,har varit en seg morgon o förmiddag här idag,,o lite sömn inatt,dels hostar jag så jag blir tokig snart,har ringt o fått en annan host medicin utskriven,hoppas den gör det bättre,och sen är man ju orolig när hon kräks o inte mår bra,så man vänder o vrider i sängen..suck..och izabelle kom in i ottan oxå..
men vi ska försöka klara dagen bra ändå..det är -10 grader (-16 imorse!!) och strålande sol..
Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Moster rosi

stackars!!! krya på lilla alicia.. även de andra.. kram puss

2009-02-13 @ 14:18:46
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mormor marita

stackars lill gumman.. sitter nu på jobbet och läser om er....fyyy 17. vilken otur... hoppas verkligen ni fort blir friska..och att ingen mera får magsjuka.. och krya på er kramar och pussar... till er alla!

2009-02-14 @ 03:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback