Foton i massor

Hemma från dagis,alicia sover och izabelle kom just hem..Det är ju kyrkis idag men izabelle vill inte åka och jag tycker det är lika skönt det,då jag inte är redo för att vara social än..Vill bara vara hos mormor..
Har suttit o gått igenom massa kort här och hittat massor på min fina morfar..
Han var med jätte mkt i stallet och var väldigt engegerad och ställde upp till 110%.


Står dagens datum men det stämmer ju inte då jag va tvungen att ta kort på korten s.a.s ..


Här åker jag o morfar bakom min 1a häst som dom hjälpte mig att få.
Vi hade så roligt den här turen morfar,minns du?


Här sitter han själv ovanpå 'Larry' :-) Han var så stolt att han ridit så ojoj


Hittade även massa kort på honom och mig när jag var liten..Här är ett som jag tyckte om.


Mormor,morfar och min lilla Izabelle när hon var bebis :-) LYCKA!


Mina barn och deras älskade 'Mos mos'


Nu måste jag ta hand om barnen,men jag kan visa hur mkt foton som helst,det är så roligt o minnas.
När jag är mogen så ska jag ta fram alla videoband från alla år då vi rest tillsammans och bara njuta..
Men det känns lite jobbigt nu,jag försöker bearbeta sorgen innan jag vill riva upp såren igen..
Sköt om dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback