Familje eftermiddag



Det blev en eftermiddag på Gustavsik,,
Vi hade trevligt och vi badade jätte mycket,åt lite och badade ännu mer..Men har lite ont i ryggen för vi satt i bubbel poolen,,jag tål ju ingeting förrän man får ont,suck..Men det går väl över..Alicia hade jätte kul i bebis poolen och där är det lite varmare vatten också,så det är skönt o sitta där..Izabelle o jag provade även utomhus poolen en snabbis,men det blir rätt kallt så det blev ingen lång stund..Tror många tänkte samma tanke som vi,för det var proppat med folk där.Tyvärr var det så fuktigt så det blev inga vidare kort.Var ingen idé o fota heller så dom blev immiga..
Men några fick vi till :-) 

 
En trött Alicia men som ändå ville bada o leka massor ;-)

 
Izabelle,överlycklig att ÄNTLIGEN få vara här,som hon längtat!!

Väl hemma så gjorde pappa smarrig mat och jag åkte och kvällsfodrade hästarna under tiden och svängde om mormor med lite jag handlat åt henne..
Så nu sitter vi här med ost och kex, och tittar på melodi festivalen :-)

En härlig lördag med mycket sol,,trots den inre sorgen...
Vi tänker o saknar dig massor morfar..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback