Begravningsbyrån..

Hann ej köpa inneskor idag,hela em blev full rulle..
Var ju på erbets intervjun och jag börjar jobba redan på måndag!! *Happy*
Var hos mormor efteråt o hämtade hem morfars säng till izabelle ,mormor berättade att dom bestämt gravsten till morfar och jag fick se bilden,den är hjärtformad,jättefin!! fick även läsa dödsannonsen,,fick verkligen jobba för att ej börja gråta..den ska va med i tidningen på torsdag,,,syntes på mormor att hon var vädigt nedstämd,,usch måste vara så jobbigt för henne o gå igenom allt..samtidigt var hon nöjd över ha fått ordning på lite nu med begravningen osv..usch jag törs inte tänka på den dan,,kommer bli riktigt jobbigt,men ändå bra för oss alla o få ett avslut..
Sen var det dax för stallet o kvällsfodring,annsofi kom och hade med sig semletårta,riktigt mumsigt,så vi satt o åt o pratade lite om allt som varit,,jag ville inte prata så djupgående,utan lite kortdraget bara,,
vi hjälptes åt o fixa åt hästen och åkte sen till maxi o handlade lite,,och såg där,en transa!! ojoj,,det är inte varje dag man går förbi en sån *skratt*..
ja mkt ska man vara med om..
nu sitter jag med lite hårfärg i håret (ska matta ner det gula bara) och kvällsfikat..sen blir det sängen..känner mig rätt trött idag..

sov gott alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback