Torsdag -9 grader!!

Imorse var det svinkallt och massa snö ute när jag
åkte till jobbet. -9 grader och blåst!
Inge vidare att jobba då men det gick bra.
Efter jobbet så åkte jag och Sofia till Ikea, din sko,
hon behövde nya skor o hittade SÅ fina.
Det blev en kortis dit o hem, vi fixade bara det
vi skulle och sen hem o gjorde mat.
Sen har vi fixat lite här hemma och försökt lägga
två små barn som vägrar sova.
Vart har rutinerna tagit vägen??Vi måste
bättra på det här,men det är svårt när så mkt
ska fixas inför julen och man jobbar om varann.
Nu hoppas jag dom sover nyduschade i sina nybäddade
sängar.Jag ska sätta fart o duscha o bädda rent i
våra också.Bara synd man ej har sovmorgon imorrn,
det är nästan ett måste när det är nybäddat ;-)


Båda flickorna hade julfest idag på dagis.
Dom fick söta presenter av tomten :-)


Hoppas du haft en fin dag?
Solen tittade ju fram och det
var härligt med kyla och sol!!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: MAMMA

PUSS O KRAM MINA SMÅ FLICKOR....OCH DU... GE OSS FÖRSLAG PÅ JJJUUULLL KLAAAPPPAAARRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-17 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback