Solig dag!


Att rita är ett måste hemma hos ''mom mom''...

Vi åkte till mormor och åt våfflor på lunchen.
Gott!! och längesen vi åt det!
Man blir ju så mätt!
Barnen åt lika mkt som jag,ca 2 st ;-)


Jag & mina goa ungar!!

Efteråt åkte vi till ridskolan.
Izabelle skulle ha teori idag men det blev ändrat,
och plötsligt skulle dom rida så
snabba ryck att byta om blev det.
TUR bara att vi hade med ridkläderna,hmf..
Kyligt och med en lite bångstyrig ponny men det gick bra :-)

Sedan handlade vi julskinka och åkte hem och garnerade
och stoppade in den i ugnen medans vi åt middag.
Som jag har längtat efter en god skinksmörgås.
Det är ju bara för gott ;-)

Här vankas nu nattning av två alldeles för spralliga
flickor,som inte alls vill sova, och snart
Desperate housewifes!

Njut kvällen, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback