Nu är fötterna varma igen :-)

Lika kallt idag,kanske något mildare ute..
Jag har såå ont i halsen idag och var rätt snuvig
imorse,men nu känns 'bara' halsen,suck..
Hoppas det ger sig.
Barnen gick till dagis,men det blev lite konfikt med
Izabelle,hon ville INTE ha på sig sin overall.
Vilken vilja!! Men det gick bra till slut.
Det är väl nån period nu..

Efteråt åkte jag o köpte nya skor.
Det fick bli sånna här, men mina är svarta!

Verkligen jätte varma och sköna!!
Från Eurosko.
Rekomenderas varmt till alla frusna fötter i vinter!
Toppen sula och bra kvalité,med VARMT gosigt foder!


Nu ska jag åka iväg till jobbet.
Ha en underbar dag alla.

Kommentarer
Postat av: MAMMMA

TOPPEN.. NU HAR DU VARMA SKÖNA SKOR ATT JOBBA I.. OCH SLIPPER DOM " ROLIGA" STÖVLARNA VI HADE SÅ ROLIGT ÅT SIST.. HA DET BRA ÄLSKADE DOTTER..... KRAM O PUSS....

2009-12-05 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback