Non stop hela dan

På min rast åkte jag och hämtade flickorna.
Jag hade tänkt tanka o köpa med nåt o äta men det hanns ej.
När jag kom fram var alla ute och gungade.
Tyvärr med för lite kläder men det gick bra ändå.
Jag hade ju skickat med för dåligt och visste ju inte
att kylan skulle slå till..
Kul hade dom iallafall, och ville ju inte åka direkt..






Jätte fina & GLADA barn med rosiga kinder!

Vi åkte hemåt och det blev snabba ryck för deras
farmor skulle komma o passa medans jag jobbade kvälls
skiftet, och hon kom precis i tid, och jag hade lovat o lämna
Izabelle hos sin kompis på vägen,snacka om att vända ut o in
på varje minut,puh!
På jobbet var det lugnt som tur var!
Förutom en MASSA snö som föll ner framför bilen,så det var
olustigt att köra på landet.Snön blev ju inte långvarig
så det var rätt okej till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback