Kylan stiger

-17 på dan idag, solen sken och himlen var blå.
Det glittrade och knarrade när jag tog en sväng med Diva.
Härligt men ansiktet fryser ju fast ;-)
Hemma höll pappa som bäst på o skruvade ihop Alicias
hylla och vi har hållt på o grejat där inne idag.
Jag tog mig tid och städade lite o sen gick vi över
till Izabelles kompis.Där lekte alla barnen ute i pulkabacken,
så jag & Alicia var där en stund.Fy fasen vad jag frös.
Jag hade verkligen inte utrustat mig för utelek,burr!
Diva stackarn har verkligen problem nu ,vart hon kan
utföra sina behov och inte..
Hon drunknar ju i snön!

Sen gick jag o Alicia hemåt och Izabelle var kvar o värmde
sig med sina vänner med varm choklad.
Själv fick jag sadla om o åka till jobbet.
Där blev det en tur på landet och det var HALT & KALLT
som fasen!! -22 grader och bitande kallt.
Dom säger att det ska bli kallare till nyår, hur ska vi överleva??
Det gäller o klä sig!

Väl hemma nu har jag fått kvällsfika serverat, te och smörgåsar.
Ligger o kurar i soffan med filt o dator i knät :-)
Mysigt efter en massa kyla.
Tur att jag har en så fin man som tar hand om mig ;-)

Kram från oss.

Kommentarer
Postat av: mamma

ALL LYCKA TILL ER ALLA...ÖNSKAR ER ETT LYCKLIGT SLUT PÅ ÅRET OCH ETT UNDERBART NYTT ÅR..TUSEN KRAMAR OCH PUSSAR TILL ER ....

2009-12-30 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback