Juldan

Juldagen idag och jag började dan med att
gå upp halv 5 o trodde jag hade försovit mig.
Tur att jag hade fel, men kl 6 ringde klockan
och då var det dax att fara till jobbet,
det var en väldigt lugn dag där och alla var
trötta efter gårdagen.
Jag åkte hem vid lunchtid och sen for vi till
mormor och åt mat.
Hon bjöd på lite jul blandat och sen på kött
med poatis o sallad..
Proppmätt blev man!




Det bjöds på förrätt,varmrätt, efterrätt och sen tårta
till kaffet,puh..


----------------------------------------------------------------------------


Sen var vi tvugna att åka vidare, idag var det jul hos
svärföräldrarna!! Vidare dit..
Vi gav alla barnen paket och det blev en hel massa.
Fina allihop!!
Sen kom det släkt ifrån Göteborg dit så vi blev en väldans massa
,men barnen hade så kul, dansade och lekte!
Vi åt en massa god mat och jag kände verkligen att det är
för GOTT men vart ska man göra av allt? Magen säger stopp men
ögat vill ha mer haha...


Här var nån ny lek där man skulle ha kjolen på huvudet ;-)




Sötungen Simon var med tjejerna o dansade..




Klockan rusade iväg och barnen blev trötta.
Jag körde hem Millad,karin o Simon, det var sånt
hemskt snökaos och riktig storm ute så det var skönt att de slapp gå.
Sen var det dax att försöka få hem Alicia.
Izabelle ville sova kvar med Rebecca, så det fick hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback