Julafton hos oss

Igår hade vi julafton och jag har inte haft tid förrän nu
till att blogga :-)
Vi hade lite mys på morgonen och barnen fick öppna sina
julklappar från oss.

 
Nyduschade öppnas här dagens outfit och dom blev så glada.
Kul tycker jag,för oftast uppskattar inte barn kläder.


Kläderna på, och paket öppnandet fortsätter.


Våran gran med alla klappar under.



När vi var klara åkte jag o tände ljus på morfars grav.
Det kändes så ledsamt att fira jul för 1a gången utan morfar.
Tomt!!
Men 8st ljus som lös så fint talar ju för att han är ihågkommen
en dag som denna och verkligen med oss ändå..



Vi firade sen hemma hos min moster,hela tjocka släkten.
Det vart massa folk och julklappar. KUL!


Här sitter vi alla (förutom barnen som redan hade ätit upp
och tittade på kalle anka )


Lite jul mat..



 
Kalle ankas jul!

 
'' Hoo hoo hoo finns de några snälla barn?? ''
 



Tomten o barnen, Alicia var rädd och ville inte..




3 duktiga barn som väntade på sin tur..

 

Den andra fotografen Rosi,           .....och ''mom mom'' med Alicia



Efter all mat och paket så åkte vi hemåt och lastade av allt, hämtade diva
och for hem till mina föräldrar ett tag.
Vi tog en fika och for sen trötta hemåt.
Vilken dag!! Puh.
Men kul har vi haft och mkt fina paket :-)
TACK allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback