Jul avslutning



Det var en RÄDD mamma dom körde med sina barn till ridskolan
i eftermiddag, men vi hade god tid på oss att köra och kom fram.
Där var alla ponnyer jul pyntade och så söta ;-)

Izabelle fick O'boy ,en pigg liten rackare.
Alicia var med och idag för 1a gången hade jag inte barnvakt.
Men det gick bra och hon satt snällt i vagnen i mitten av ridhuset
och tittade på.
Efteråt fick hon rida några steg från ridhuset och till stallet.
Det gör henne så GLAD!

När vi skulle åka hemåt sen hade det kommit mer snö,
det var halare och jag vågade ej köra.Känner mig så rädd efter
förra vintern då jag körde av vägen.
Som tur är så jobbar Immad i krokarna så vi åkte dit och sen
åkte vi hem tillsammans och han körde :-) PUH!

Kommentarer
Postat av: mamma

ohh. kära nån... stackars dej.. ja kör försiktigt nu i vinter..---INGET FÅR HÄNDA ER.. DET SKULLE JAG ALDRIG PALLA MED... TUSEN KRAMAR O PUSSAR TILL ER....

2009-12-16 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback