Hos oss just nu

Barnen sover nu, Alicia var så trött,men
ville ändå läsa bok.Vi sjöng istället några visor
och när jag tyckte det räckte så ville hon läsa oxå.
Då sa jag sjung ''lilla snigel'' för nallen ...
Så hörde jag hur hon sjöng så sött för nallen,sen somnade hon :-)
Izabelle därimot har varit uppe ett X antal
gånger innan dom små bruna slog igen.
Jag har tittat på bonde söker fru och håller nu på med hårfärg och
en envis utväxt,suck! Det är ett elände o hålla sig fin när man är blond.
Vi får väl se hur resultatet blir ;-)


Jag gillar viva, dom är skonsamma och bra.
Ikväll använder jag nr 100.

Så fort jag är klar ska Diva gå sista kvälls prommisen,sen
kryper jag ner och tittar på Oskyldigt dömd.
Vad gjorde man då man ej hade dator??
Sen laddar vi inför morgondagen.
Izabelle ska tidigt till dagis o lussa för småbarnen innan vi
föräldrar får komma på eftermiddagen.
Så nu hänger deras lucia klänningar strukna o redo att sättas på!

SOV GOTT ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback