HAPPY FREDAG

Igår kväll blev det verkligen test på mammas tålamod.
Barnen hade ut 4 spel med memory kort,spelbrickor och allt
vad det innehåller över hall golvet.
Det var fiksedamm fiskar o massa annat över HELA golvet.
Då fick man verkligen rätt till att bli arg.
Dom fick (under protester) städa upp allt själva,puh!
Sedan blev det dusch och hopp i säng.
En trött mamma la sig efter 'mammas pojkar' som hade final igår.
Natten började bra men sen halv 3 vaknade Alicia och hade nog drömt.
Hon fick lägga sig i min säng,och på morgonen hade jag båda barnen
brevid mig :-) Mysigt men trångt.



Nu har vi ätit brakfrukost med ägg,skink mackor,tända ljus.
Ute är det kallt och grått, så tråkigt!
Vi får hitta på nåt innemys idag och senare åker vi
hem till mina föräldrar,barnen ska sova där inatt
för jag ska upp och jobba dubbelskift imorrn.

HAPPY FREDAG ALLA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback