Handla idag - ingen hit!

Sådär då var handlingen klar,vilket ståhej!!
Det var ingen höjdare o åka ut med 2 trötta barn efter dagis/jobb o
handla en fredag då alla får barnbidraget,spec i juletider!!
Massa folk och bilar! Barnen var måttligt roade och det var inte
lätt,men det går om man vill!!
Blev dock sur på han i kassan,han mosade ner allt på rullbandet
så mina clementiner gick sönder.Då var måttet rågat och
han fick gå o hämta en ny åt mig (skratt).
Väl hemma fixade vi med middagen ,det blev färdig grillad kyckling
idag,varken orkade eller hann göra annan mat.
Barnen blev glada iallafall, dom älskar kyckling.
Sen var det dax att fixa klart på granen.Vi saknade lite kulor och
glitter på granens nya outfit, men nu så är den färdig ;-)


Izabelle sätter dit toppen med pappa, det är tradition :-)


2008


Såhär blev den till slut :-)

Nu ligger barnen o sover och pappa ligger i badet med öppet
fönster!!! Det är ju - 18 grader ute nu, så jag fattar inte
hur han kan, men det ryker vill jag lova.

Har ni en skön kväll?
Jag ska snart hoppa i säng, ska upp imorrn o jobba igen,så
är det fullt upp på lördags schemat!!
Kort tur bara men undra hur kallt det är då eftersom det är så
kallt nu redan.Usch hemska tanke :-)

SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback