Frosty


Idag invigde jag min nya mössa, från Kappahl.
Varm o skön.


På lunchen blev jag bjuden på mat hos mormor.
Mamma skulle oxå dit så det blev en trevlig stund.
Kort men ändå så värd!
Det enda tråkiga var ju att mina kära stövlar gick sönder.
Det var ju inge vidare men ändå väntat.
Nu måste det köpas in nya,suck..

Jag körde hem mamma och fortsatte sen mot jobbet.
Ikväll var det KALLT men det gick jätte bra.
Det var molnfri himmel med fullmåne så det var
verkligen fint med frosten som glittrade i gräset.
Så fint!
- 7 grader nu och det lär öka inatt.
Nu är jag hemma och ska snart titta på bonde söker fru och
oskyldigt dömd på tv4 play på datorn.
Verkligen tur att det finns,för oss som ej vill missa våra
älskade program hihi ;-)

Hoppas du haft en frisk dag med rosiga kinder o röd näsa?
KRAM O GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Moster Rosi

vad fin mössa du har. du passar himla bra med mössa.. önskar kunna oxå ha mössa.. har prova å prova många olika mössa.. såg för jävlig ut.. hahaha.. kramkrampuss

2009-12-02 @ 22:04:31
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mamma

du är verkligen fin i mössan... men gud vad tråkigt med stövlarna... och tack för skjutsen och en jätte trevlig stund hos mormor... kram min stora fina tjej...

2009-12-03 @ 04:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback