Annandag jul

Oj helgerna rusar förbi och nu är det sista dan på
denna julhelg.Det går med stora kliv mot nyår!!


Izabelle & Rebecca i pulkabacken tidigare idag :-)


Idag vaknade vi och gjorde oss ordning för en
tur till marieberg och mellandags rean.
Vi åkte med barnen,svärföräldrarna och hans
morbrors familj.
Tydligen var det inte bara vi som tänkte åka dit utan hela stan.
HJÄLP vad mkt folk det var,jag tror aldrig jag sett så många
där inne som just idag!!!!
Jag fyndande lite åt barnen och lite underkläder osv sen
for vi hemåt.

Vi fick en middags inbjudan till mina föräldrar så
barnen,o vi åkte dit.Hans morbrors barn som är lika
gammal som Izabelle följde med.Det gick så bra såå :-)
Vi åt så det rann över och det var trevligt o gott som alltid!!
Efteråt åkte vi tillbaka till Immads mamma där alla
bor nu under tiden dom är här,.Jag färgade hans mamma och Rebeccas mammas hår,
och jag tror det blev fint!
Nu kom vi just hem.
Det blir sena kvällar nu men det får väl bli så i dessa
tider ;-) Rutiner får vi ta o jobba hårdare på nästa år!!
(skratt)

Nu ska jag slappa lite o sen hoppa i säng.
Har haft en envis nackvärk idag men nu känns den bättre.

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback