30/12 -2009

Näst sista dan i år.
Undra hur nästa år blir, bättre hoppas vi!!

En trött familj vaknade imorse och for till stan.
Jag hade en del ärenden o fixa och köpte lite
tills nyårsafton. Hittade dock inte allt jag ville
så det gjorde mig irriterad.Men är man ute i sista
minuten får man ju skylla sig själv.
Sen for jag iväg till jobbet o det blev en landet
runda ikväll med. Fast ikväll gjorde vi en titt ner
i diket med bilen!! Men det gick bra.
Det gick o få upp den igen,, puh.
Jag som inte vill vara med om en till olycka,usch!
En pizza senare var allt lugnt igen ;-)

Nu är jag hemma och har sååå ont i skallen och magen.
Ligger med datorn som värme dyna och tycker synd
om mig själv.
Barnen kom i säng sent ikväll så hoppas dom sover ut
imorrn bitti så vi alla är utvilade.
Det lär bli en lång kväll med massa god mat o trevligt
sällskap!

Nu säger jag godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback