Vilken värme!


Oj idag blev det verkligen rena grekland värmen här.puh!!
Jag höll på o smälta på jobbet..
Kom hem till pensionärer som det var glödhett hos,så hemskt synd om dem!!
När vi var på landet och körde så körde jag på mitt första djur, -en ORM!!
FY *** säger jag bara!
Jag avskyr ju ormar,och jag rös en lång stund efteråt.
Senare när jag åkte förbi igen såg jag en halv orm liggandes på vägen,,usch..

Nu är det läggdax och imorrn bitti väntar jobb igen,
men sen är jag ledig i helgen och det blir
girlie night imorrn,det ser jag fram emot :-)
Bara man orkar när man jobbat hela dan,puh.
Vi får se om Immad stannar hemma imorrn med barnen
och tar en kväll med grabbarna på lördag istället.

Sov gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback