Höst shopping

Hej alla.
Strålande väder idag,barnen på dagis o jag ska snart jobba kväll..
Nu har jag hämtat ut lite som barnen behöver inför hösten,det känns bra!


Det fick bli varsin lila windstopper och höst mössa ifrån po.p och pippi regnkläder ifrån Bubbel.

Båda har ju vindjackor som vi hoppas dom kan ha över windstoppern i höst,så det känns ju bra.
Sen blir det väl vantar o sånt när det kyler på ute.Men nu har vi iallafall kommit en bit på väg ;-)
Skönt var det att lagom till jag skulle åka så kom po.p brev hem med bonus checkar,så det har
jag använt mig av,väldigt lämpligt måste jag säga :-)

Sen blev det lunch hos mormor och nu ska jag snart åka iväg o jobba.
Ha en skön dag.
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback