Trött mamma

Uj vilken kväll på jobbet,pust!! Mkt larm och annat krångel,men det löser sig ju alltid :-) Men nu efteråt när jag precis landat hemma så känner jag bara att jag är SÅ trött och har ont i kroppen och knoppen!
Jag är oerhört tacksam till svärmor som hämtat barnen på dagis ,gjort mat och nattat dem här hemma tills jag kom hem.Super!! Imorrn blir det att kliva upp i ottan och lämna barnen på dagis före jobbet.
Då får man se hur andra har det,som alltid får lämna så tidigt,
och samtidigt uppskatta att vi har det så bra som vi har,-annars!

Godnatt på er.


Mammas älsklingar, har saknat er massor idag,
men imorrn får vi mysa efter jobb och dagis ♥
-
Älskar er !

Kommentarer
Postat av: Moster Rosi

Pussar på lilla flickor.. saknar dom !!!

2009-08-26 @ 22:37:49
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mamma

ååå vad gulligt,, jaa tokigt att man själv har så fullt upp jämt.. med jobb o jobb och allt därtill.... älskar er sååå mycket... puss på er flickor...

2009-08-27 @ 03:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback