Tisdag

Idag var det jobb hela dagen,,hade så ont i halsen och kroppen,tror jag håller på o bli sjuk,men det har jag inte tid med så jag hoppas det går över..Men kände mig bra vissen idag,speciellt i halsen,gulp.
När jag slutade hämtade jag upp flickorna och var SÅ glada att se mig *lycka*..
Vi gick förbi ica och handlade lite ,samt köpte med blommor från blomaffärn,sen hem och åkte till morfars grav.
Där var det smockat med blommor som vanligt,jag tror alla andra som vilar där är avundsjuka ;-)


Fina färger i vår bukett!

När vi varit där åkte vi hem och åt middag.Izabelle lekte med grannen och Alicia var hemma med mig.
Trött och ville inte äta..hm.Hennes mage kanske spökar igen.Men hon har skött magen ikväll och det såg normalt ut,så det var lite skumt,men hon drack bra iallafall..

Senare tittade vi på allsång och badade små sand ungar ,som haft jätte kul med sand på dagis :-)
Nu ligger dom båda i sina sängar och jag tror dom sover..Det går förvånansvärt bra (törs knappt säga det högt) med Alicia och hennes nya säng..Hon går upp några ggr men det är bara att leda tillbaks henne,och till slut somnar hon.
Detta kanske gör att hon känner sig mindre 'fast' i sovrummet,och därmed att hon känner sig tryggare?
För hittils är det inga protester iallafall,,så skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback