Soliga fredag ♥

Hej alla,idag är det strålande sol och verkligen varmt.
Jag är hemma på lite rast nu och ska snart åka tillbaks till jobbet,och köra lunch jobben.
Det känns att det är fredag och det ska bli såå skönt att få vara ledig och att det är helg!
Sedan gör ju pratyt ikväll det extra roligt, undrar bara vad man ska ha på sig?
Får nog bli en sväng till stan efter jobbet,en snabbis för det är ju mkt som ska fixas innan jag sticker.
Barn ska hämtas på dagis,middag ska fixas och så ska man hinna göra sig ordning, och jag slutar 4 idag, -puh!
Men allt går,bara man vill!
Vi tar en varsin ute kväll,så Immad är hemma med barnen ikväll och jag imorgon kväll :-)

♥ HAPPY DAY ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

ÖNSKAR DEJ EN JÄTTE ROLIG KVÄLL...DET ÄR DU VERKLIGEN VÄRD... PUSS O KRAM I MASSOR....

2009-08-07 @ 17:19:37
Postat av: Moster Rosi

fin kort på dej i vimmel. ;-) kram krampuss

2009-08-08 @ 08:25:16
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback