OnSdAg

Jobbat heldag idag och kom hem,skyndade mig att fixa lite innan jag hämtade barnen.
Svärföräldrarna kom hem från deras resa inatt så barnen ville ju såklart gå in till dom direkt efter dagis! (dom bor precis brevid) så det gjorde vi,och dom verkar ha haft det toppen bra.
Jag passade på att sticka iväg och fixa lite to dos undertiden farmor värmde mat till dom små gapande fågelungarna :-)
(Farmors mat är ju alltid gott och den vill dom alltid ha ;-)

Immad kom just hem från jobbet och ska hämta barnen där nu,jag passar på att vila huvudet lite,har sån tryckande huvudvärk och ont i halsen,håller man på att bli sjuk? Hoppas inte!




Har nu fått hem lite av I.D 's smink och det är verkligen toppen tycker jag.
Så det ska jag fortsätta använda och köpa in mer av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback