Ny säng



Nu ikväll kör vi premiär för Alicias nya säng..
Vi sålde spjälsängen och tog ner Izabelles gamla säng som alicia ska få använda från och med ikväll..
Så medans pappa badade flickorna gjorde jag ordning där inne,och det blev såå fint :-)

Finare blir det när vi får mer ordning där inne..
Alicia la sig och än har hon 'bara' varit uppe 4 ggr,första och andra gången kom hon smygandes in till vardags rummet där vi satt,och då gick det bra att leda in henne igen,,tredje gången tog hon sats och sprang hela vägen till soffan mitt emot mig innan jag fick tag i henne och sista gången smög hon in till izabelle,puh!!
Men det tar ju sin tid innan dom vänjer sig,alla måste gå den här vägen,
hoppas bara det inte blir föör mkt jagande ;-) Fast Alicia tycker det är roligt och bara skrattar hihi..

Vi ska äta lite här och sen är det snart dax att hoppa i säng själv,
för imorrn väntar arbetet igen..
Sov sött allihopa!

Kommentarer
Postat av: Moster Rosi

vad fin det blev i hennes rum.. hehe kan tänker mej att hon tycker det är så ROLIG att smög å sprang runt. heheh.. hon e riktig busfrö.. kram puss

2009-08-02 @ 22:17:47
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: MAMMA

GUD VAD FINT DET BLEV...OCH HAHA,, JA DEN LILLA PLUTTAN..HON ÄR DÅ FÖR ROLIG..mindre roligt för er förstår jag... hoppas det fort går över, och att hon förstår att hon ska va kvar i sin säng.. men det är ju alltid en kamp när dom växlar spjälsäng till vanlig säng.. kram p puss

2009-08-03 @ 18:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback