Lugn kväll

Snorig o dan hämtade jag barnen och fixade det jag skulle,sen var vi bara hemma,lagade mat och mös i soffan med Alicia och en massa böcker som vi läste :-)
Izabelle var ute o lekte med sina kompisar.
Det är skönt med sånna dagar oxå ibland!
Jag känner mig helt utslagen,minsta lilla man böjer sig framåt så är det som att öppna en vatten kran,suck.
Men nu har jag stoppat i mig vitaminer,det brukar hjälpa bra ihop med ett bad och mkt sömn.
Så det är planerna ikväll :-)

Barnen har jag klippt luggen på ikväll,den hade vuxit sig riktigt lång på dem båda.
Nu efter godnatt sagan ligger dom o sussar i sängarna.
Det är noga med sagan och då ligger dom brevid varann i Izabelles säng,
sen när man läst klart så går Alicia in till sin säng ♥  

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback