Lördag

Våran lördag började lite senare än vanligt,vi sov riktigt länge,men det var skönt,förutom att jag får så ont i nacken av sovmorgon..Men vi gjorde oss klara på nolltid ,tog varsitt barn och åkte iväg. Immad tog Izabelle med sig till jobbet ,
för han skulle jobba ett kort tag, så Izabelle kunde följa med och leka med grannens son,det var ju en härlig ide..
Jag åkte iväg med Alicia och körde mormor för hon behövde handla,,så åkte vi in på lite fler ställen och kikade runt..
Det blev en blomma till kalaset vi ska på imorgon, och sen lite annat..
Fyndade en fin duk till köket som det var otroligt bra pris på ;-)
Matchar vår nya hallmatta som jag älskar! (har fått fnatt på beige stjärn mönster!!)

När vi handlat klart åkte vi ut och mötte upp Immad och Izabelle så for vi och åt på en resturang.
Vi åt pizza..OJ vilka stora bamse pizzor,tror aldrig jag ätit så stora! Jättegott.
  
Pizza kalas.



Mätta som sjutton åkte vi in till godislagret och shoppade lite lördags godis!
Det finns ju såå mkt att välja mellan.

Sedan lämnade vi mormor hemma och for hemåt..
TACK för en lovely dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback