Kväll igen

Då var det redan kväll igen..
Det var inte mkt mer man hann med idag än jobb,städ,hämta barn,laga mat och lägga dem efter badet..
Småbarns livet är verkligen fullproppat hela tiden,och nu när jag jobbar 100% så känns det verkligen!
Jag tycker 75% var mer lagom,då hinner man göra saker,umgås med barnen och hinna med hemmet på ett annat sätt..
Men man ska inte klaga,och det gör jag inte heller..Tycker bara tiden rusar och pang så är det läggdax igen.
Det tar på krafterna,och speciellt för en mamma och pappa.
Därför är det viktigt att ta hand och vårda förhållandet ,trots att det känns som man inte ses,har tid eller ork.
Nu firar vi snart 7år på förlovningen..Tänk så fort tiden går!!

Ta hand om varann,, tiden går fort och rätt vad det är så sitter man gammal och ensam,
då har hela livet farit förbi och man har inte tagit till vara på alla stunder tillsammans..

Jag sprang på några söta bilder...


1a Mars 2007 (står fel datum på korten)


Izabelle


Detta datum stämmer..Sötnosen,såå liten... :-)

 
Izabelle -07 & Jag med mörkt hår och Alicia -08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback