Igår

Igår blev det hektiskt,,först hämta barnen och sen fixa med mat och inköp av kvällens kläder...Vilket höll på o göra mig GALEN för jag hittade verkligen inget!! Jag som alltid annars hittar,men inte då,suck..
Till slut hittade jag en enkel top och kjol från Cubus!
Det fick bli Mc donalds,snabbt och smidigt på plats.

Hungriga flickor som mumsar för fullt


Sen var det bara hem och göra sig ordning...Har tyvärr inget kort på hur jag såg ut innan jag gick,men håret blev jätte fint,tusen tack syster för hjälpen,du är bäst ♥

Det blev förfest hos grannen,en på jobbet har sina föräldrar bor där,så dom hade bytt place så vi kunde vara där..
Det blev hela 7 pers från jobbet som var där och vi hade jätte kul,satt och prata skit,drack, spela badminton osv :-)
Det blev inga bra bilder för jag vågade ej ta med canon kameran,så det fick bli mobil kort..
   
Girlsen

Sen var det dax att ringa taxin och åka upp till stan..
Där mötte vi upp 4 till från jobbet,verkligen kul att ses allihop!
(Nu blev det verkligen dåliga kort då mörkret fall på,jag har ej kommit poå hur man ta med blixt än..
  

Det blev en stund på strömpis sen drog några av oss vidare till harrys,,
Där var Måns Selmerlöv,så vi tog lite kort ;-)
Dock blev det ju inge vidare eftersom de var så mörkt o jag inte visste hur man gjorde..
Typiskt när man annars får så fina kort ;-)

Man ser ju att det är han iallafall!

När det stängde åkte vi hemåt,tur att vi var 3 som skulle till samma ställe,och en 4e som bodde nästan brevid..så vi delade på taxi.
Det blev bums i säng,jag mådde såå illa..Blev nog lite för mkt av det goda..
men kul hade vi!
TACK för en super kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback