Besök av objuden gäst

Igår kväll höll jag på att svimma när jag gick in i badrummet.
I badkaret låg nog den största spindel jag sett i sverige!!
Jag som har värsta spindelfobin hoppade ut till Immad som kom rusande..
Det var så otäckt!! Han skållade den med hett vatten och la den i en burk när den dött..
Så tittade vi om den var giftig, vilken sort det var..Som tur var så verkar det vara en
vanlig husspindel,som är ofarlig och förekommer ofta i badkar då den kryper upp ur
avloppet..FYY!!
Jag ställde mig och skurade badkaret med klorin och hällde ner massa i avloppet,sen stog jag
en BRA stund med skållhett vatten i duschen och spolade neråt i avloppet..


Här är den otäcka gästen...Jämför stl med avloppet!!

Kommentarer
Postat av: Moster Rosi

HERREGUD. värst vad stor spindel det var.. usch usch..

2009-08-17 @ 21:44:42
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback