Vilken känsla

Nu är allt färdig städat,,sängen är nybäddad,tvätten inlagd där den ska vara,allt damm torkat och dammsuget och färdigt,,bara att torka golven kvar men det kan jag ta en annan dag ;-)
Det blev en GOD middag med tända ljus som alltid..
Vi gjorde karré skivor,klyft potatis,stekta wok grönsaker och kantarell sås,,jättegott!!
Alicia var vaken lite extra ikväll men sen ville hon sova..
Hon har lite irriterade ögon,jag hoppas innerligt det inte är nån ögonfluss som spökar..Det vill vi inte ha..
Izabelle fick ju vara vaken lite längre idag och vi mös alla i soffan o tittade på talang 2009,,hon tycker det är så bra och övade både det ena och det andra här hemma framför tvn hihi,,hon önskar hon hade nån talang men jag sa att hon har faktiskt många,så hon ska vara stolt att hon är så duktig ;-)
Nu har även hon lagt sig och jag pustar ut i tv soffan..
Ska bli skönt o lägga sig i ren bäddad säng, med den tanken att man är ledig imorgon också och dessutom har färdig städat..Så då kan vi hitta på vad vi vill,,troligen blir det lite hemma fix imorgon..
Det finns en del att sätta upp o fixa med..Vi får se vad vi gör av dagen..
Hoppas på sol gör vi iallafall..

*** HA EN FAB KVÄLL ***


♥ Våra små prinsessor på väg hem i solen från Izabelles kompis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback