Vilken dag!!

Oj vilken dag jag haft,har inte haft en minut över att hinna blogga så därför blev det sent idag..
Vi har varit på middag hos mormor och det var jättegott!! Som alltid..
Blev inte så lång stund hos mormor eftersom jag var tvungen att åka till jobbet..Men vi hann med mat o fika iallafall :)

Sedan kan jag berätta att vi äntligen har sålt vår vagn o skötväska så nu har vi shoppat ny vagn o skötväska :-)
Det blev en sån här.

Det är ju så bra att man kan sälja det gamla och på så sätt sponsra det nya ;-)
Vi tänkte ju inte först köpa denna utan vi åkte ut för o köpa en annan,men den kändes så plastig och konstig,sen hade den så smal sits så då valde vi den här istället..Den här är en förminskad variant av Urban jungles vagnar och den heter Mountain buggy Swift,den var verkligen super,liten o nätt o smal o ändå en 3 hjuling,precis som vi är vana vid!!
Alicia prov åkte där inne och satt som en prinsessa..Det fanns även i svart/rött men då skulle det ta en månad att beställa,så vi tog den här,då kan man ju ha en dyna i eller andra detaljer så det blir lite färg istället.
Samt att det är svårare o få bort fläckar på rött tyg än mörkt..

Izabelle har varit på cirkus med hennes kompis och mamma,
det var jätte kul att hon fick följa med :-)


Jag har nyss kommit hem från jobbet och är helt slut,,känns att man jobbar massor nu kan jag säga..
Men det är bara o kämpa på ;-)
Nu är barnen badade o ligger o sover och jag ska snart in i badet själv o hoppa i säng..Måste ringa läkaren imorgon för alicias envisa hosta på natten,stackarn får ju aldrig sova lugnt en hel natt,,suck...

Hoppas ni haft en fin dag o kväll.
GODNATT

Trackback