Välkommen härliga April!!!

Hej alla,,idag är det en HÄRLIGT SOLIG dag och himlen är blå,,så otroligt härligt och det är riktig vår idag!!!
1 april är det idag och då får man luras..Vi får väl se om jag åker på nånting :-)
Än sålänge har jag klarat mig bra..Jag är hemma nu på min rast,,jobbar 7-21 idag,,puh..Känner att jag inte fått sova nu på två nätter så är alldeles tung i huvudet och nacken värker..Suck..Men jag ska äta lite nu och sen vila en stund..Så hoppas jag det går över..Det är riktiga 'häst pass' att gå sånna här dagar..Men så är det inom vården..

Jag hoppas ni njuter ute i nån park eller i trädgården,eller vart ni än befinner er denna soliga dag!!
Själv ska jag unna mig att vara inne o vila en stund,eftersom jag ändå jobbar ute hela tiden..
Då kan jag göra det med gott samvete ;-)

KRAM PÅ ER


Snart ska dessa ljuvliga få pryda vår ballkong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback