Torsdag


Söta som få,,Hur kunde vi fått dom finaste barnen?? Jag kommer sakna er idag,små gullungar..
Men imorgon är mamma ledig,då ska vi vara tillsammans hela dagen...


Hej alla..
Här har vi haft en lugn morgon och förmiddag..Barnen gick till dagis för dom skulle ha påsk fest där..
Så det blev smink på,så söta blev dom :-) Izabelle hade sovit med flätor inatt för att vara lite lockig idag..
Själv hade jag tänkt vika massa tvätt som väntar på att få komma in i lådor och garderober men jag har inte orkat..Har gått länge i morgonrocken och bara varit..Ätit sen frukost och semester planerat lite i stället..
Nyss fick jag veta att jag ska börja jobba 2 timmar tidigare,så jag ska åka iväg nu.
Ha en strålande dag i solen allihopa!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback