Snygga i håret

Svärmor,jag och barnen åkte till Zandra och fixade håren..
Hon jobbar som frisör och är jätte duktig ;-)
Hon färgade och klippte svärmors hår och gjorde MASSA slingor på mitt hår,
jag hade ju så mkt utväxt så det var dags o göra nåt åt det :-)
 

Jag i skrämmande look,men den som vill bli fin...

Barnen hade roligt och lekte som vanligt med Tomas..
Han är deras lek farbror...
Vi blev nöjda med håren,som vanligt..
Tack kusin du är guld värd..


Frisören i egen hög person :-)

 
Izabelle älskar att prova Zandras skor när hon är där,så hör
promenderade hon runt i ett par,hon bytte flitigt kan jag säga..


Lilla Alicia som gärna ville ha folie i håret hon med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback