Smutsiga barn

Oj så smutsiga barnen var efter grill kvällen hihi..Dom hade verkligen roligt.
Så nu har vi kommit in,fått ordning på alla sakerna och duschat av båda barnen,som var sandiga och hade ketchup m.m. hela ansiktet hihi..Så nu har dom lagt sig,izabelles hår är flätat så hon får lockar imorrn (mkt viktigt för henne :-)
Sagan är läst och jag pustar ut i soffan..Rygg och axlar är onda idag..
Jätte jobbigt ,men jag får hålla ut tills torsdag då jag ska till sjuk gymnasten igen..
Det var ju inte menat att jag skulle jobba imorgon,men jag tog en extra tur så jag får in dag till på nästa lön hihi..
Så får jag vara ledig ons,tors istället..Men jag känner i ryggen och axlarna när jag jobbar mer än 5 dagar i sträck..ajaj..
Nu ska jag strax hoppa in i dushen jag med sen är det snart sovdax,är faktiskt jätte trött!

Puss & Godnatt

 
Våra älsklingar ikväll i sina nya nattlinnen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback