Prommis

Efter jag lämnat barnen åkte jag till sjukgymnasten som idag behandlade med lite olika metoder..Det var rätt skönt,men känner mig lite öm o ond nu efteråt,med bara hoppas jag ej får värk imorgon..
När jag var färdig hos henne åkte jag hem till svärmor där barnen var och Felicia,Filip och sagge var där också,
och det var fullt ös på barnen :-)
Izabelle ville så gärna följa med dom hem,och det fick hon,så jag och Alicia tog vår vagn och gick sällskap,
för jag kände för en lång promenad i solen..Vi följde dom en bit,vinkade sedan av Izabelle och gick vidare..
Alic var så trött och somnade direkt..Så jag och Alicia och diva gick runt hela sörby och runt och hem..
Det var riktigt skönt!!

 
Trött liten dam som sov så skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback