Påskdagen full med jobb

Nu är jag hemma efter ha jobbat sen kl7,,det blev tufft för lillan har varit vaken mkt i natt och hostat och varit ledsen,så jag var lagom i form när det var dax att gå upp..men på jobbet gick det bra och det var rätt lugnt idag..
Nu ska jag ha lite rast och sedan gå tillbaka till jobbet och jobba tills 21 ikväll.puh..
Fick 'lyckligtvis' in en sjukanmälan idag från en annan kollega,så jag bestämde mig för att jobba hennes pass imorgon också,,det är ju bra pengar nu under påskdagarna..
Men då blir det 5 dar i rad,sen ledig en och jobba 4 dar till..mamma mia..

Nu ska jag leta rätt på familjen som troligtvis är ute i solen i nån lekpark.
Ha en strålande dag alla nära o kära.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback