Måndag shopping

Idag har det varit fullt upp (som alltid hihi) ,det var en milt sagt tuff och stressig dag på jobbet,,men det är ju alltid lite rörigare och mer o göra på måndagar..Men dagen var rätt kort så då passade jag på att uträtta lite ärenden och hämta mormor innan barnen skulle hämtas från dagis..Mormor och jag åkte till en affär där dom reade SÅ OTROLIGT mkt barnkläder till OTROLIGA priser!! Så jag plockade på mig massor :-) Det var jätte fina kläder i bra kvalite!!
Så fick hem en hel del åt flickorna!! B.la jätte söta klänningar!
Mormor hittade också lite åt sig själv.Så kul att hon unnar sig lite hon med.
Sedan åkte vi hem till oss och fikade lite.
När immad kom från jobbet så körde jag hem henne för då skulle zandra komma och sy tillsammans med mormor..
Så bra och skönt att hon har många runt sig som hon trivs med och umgås med!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback