Lunch med mormor

Det blev en uppskattad lunch med mormor,,jag hämtade upp henne och bjöd henne på lunch på ett mysigt ställe i stan,där satt vi utomhus och åt god bakad potatis med kyckling & curry :-) Mumsigt men oj vad man luktar curry nu hihi..
Hon tyckte det var jätte kul att få komma ut lite sådär implusivt.Precis som jag är -impulsiv ;-)
Så åkte vi hem till henne och tog en snabb fika innan det var dax för mig att åka hemåt..
Jätte trevligt att sitta ute i solen och äta,men det blåste lite kallt.
Nu är det arbets dags och jag ska sätta fart,börjar ju jobba snart.

Njut av dagen,fredag och helg!! (själv jobbar jag hela helgen)
PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

DU ÄR FÖR UNDERBAR MED ATT TA MED MORMOR PÅ OLIKA ÄVENTYR... PUSS PÅ DEJ... DET KÄNNS SÅ SKÖNT NÄR MAN VET ATT HON FÅR KOMMA UT DÅ O DÅ NÄR VI ANDRA INTE HAR TID..KRAM O PUSS MIN ÄLSKLING...

2009-04-26 @ 16:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback