Ledig dag

Onsdag idag o ledig dag,,känns skönt..
Vi har sovit sådär i natt,alicia var vaken från halv 4 o ville gärna gå upp då,altså inga just host besvär men var pigg ändå,puh..Men lyckades få henne o sova lite till..
Hade en läkar tid som skulle ringa 8.45,tror ni hon ringde? Neej..Blir så för*annad...Grrr..
Den läkaren är inte mkt o ha tyvärr,o tydligen får jag inte byta läkare heller..Blir så trött,Alicia måste ju få hjälp..
Jag får prova ringa in imorgon bitti igen..

Idag ser planeringen ut som så att jag ska träffa min sjukgymnast och efteråt ska vi åka ut o se om vi hittar skor till barnen.
Det är alltid mkt som ska vara på höst o vår..Både på dagis o hemma bruk...

Ha en underbar onsdag.
KRAM

 
Gullungarna i bilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback