Känslig

Ikväll har det varit trevlig att jobba,fick åka på landet och det var lite kul,har inte varit där på nån vecka..
Det som var jobbigt var att det uppkom en situation då en låg och väntade på sitt sista andetag med barn omkring sig och en jätte ledsen fru,och då kom det över mig igen med morfar o hans bortgång..Så det gällde att klä på sig en annan kostym och vara en annan för den stunden vi var där..FY vad jobbit,jag var nära att gå ut därifrån,men jag klarade det..Men min kollega märkte på mig att det var tufft,jag var tyst läänge i bilen på väg därifrån för om jag skulle prata om det så skulle jag börjat gråta..Så jag va tyst och bet o bet o bet ihop..Sen efter ett besök senare så kunde vi prata om det..
Så jag är glad att jag inte ska dit imorgon..Usch,det är för tidigt att göra sånna besök tycker jag..För känsligt än,men det tänkte inte jag på innan,annars hade jag kunnat bytt tur med nån annan..men men,det gick ju bra..

Nu är jag hemma o izabelle o pappa läser godnatt saga..skönt o få va hemma efter ett hästpass på jobbet..
Imorrn blir det kanske lite sovmorgon,ska ju jobba kväll imorgon..
Först ska vi ju på påskmiddag hos mormor,det ser jag fram emot :-)

Sov gott

Kommentarer
Postat av: moster rosi

stackars dej som får upplevat den igen.. förstår det är så jobbig.. kram om dej.. skönt du inte behöver åka dit imorg.. ha så trevlig hos mormor imorg.. många kramisar.

2009-04-12 @ 22:06:59
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mamma

stackars dej gumman,,, jaa det är jobbigt när det uppstår situationer man ej är förbered på , och förstår att detta blev mycket jobbigt för dej...ja skönt att det ej är dit du ska i morgon.... du är så duktig som orkar jobba på så här mycket...ha en jätte skön dag hos mormor, med gotti mat... kram o puss på er alla......

2009-04-12 @ 23:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback