Hemma

Nu är jag hemma efter arbetet..Det känns skönt,speciellt eftersom jag nu är ledig två dagar!!
Då ska det handlas till påsk bordet och tillaga det som behövs..
Vi har gjort en lista där alla har tagit olika saker i uppgift att inhandla o laga till,så tas allt med till stora påsk bordet vår släkt skall ha på lördag,,på så sätt slipper nån stå o ta hela maten själv..Smidigt och bra tycker vi :-)
Blev bara så besviken då jag skyndat mig hem för att se mitt favorit program (desperate housewifes) och så var det inget idag pga hockeyn..Grrr..VÄLDIGT irriterande..Men men,,så är det..Så jag får kika på nåt annat istället ;-)

Ha en fin kväll

Kommentarer
Postat av: moster rosi

ja.. samma här.. blev så besviken.. jag satt i soffa och beredd på den program börja.. då blev jag så jäkla förbannad när tomas sa att ishockey ta över den min favorid program.. GRRR Grrr.. irriterade!!!!

vi ses på lörd.. ska bli riktig mysig och kul.. kram kram puss

2009-04-07 @ 22:09:33
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback