Hej torsdag

Idag har vi haft full rulle..
Jag har lämnat izabelle på dagis och sedan varit med alicia till doktorn,
vi cyklade dit,hon tyckte det var så spännande o få sitta i barnsadeln..
Dock blev det missuppfattning tydligen så doktorn undersökte förkylningen o hostan men jag hade tid för fötterna ,
och när jag då frågade ang fötterna så sa hon 'jaha, jag visste inte att det var pga dom du var här för,,'
-
Vart är vården på väg??morr..
Då satte hon upp alicia på en väntelista så hon skulle få komma till en barnläkare någon gång i juli-augusti..SUCK!!
Men det är bara hoppas det inte är nåt allvarligt..
Blir så trött ibland på läkare osv..Dom tar inte saker på allvar!

Hur som helst så fick vi ventolin för hostan och proverna visade inget.Hon var så duktig o grät inte ens när dom stack i fingret :-) Men o pilla i halsen det var inte okej!!

Men nu är snuttan på dagis hon med och jag kunde säga hejdå utan att hon blev ledsen,det är så skönt..
Annars gör det ont i en o lämna när hon blir så ledsen..
♥ Mommy loves you ♥

Kommentarer
Postat av: moster rosi

förstår dej så väl. jag har likat upplevat med jäkla läkare.. tillslut klaga jag och fick byt till annan vårdcentral.. så får vi se om där är bättre.. har inte varit där än.. kram puss..

2009-04-16 @ 12:38:21
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

MEN HERRE GUD!! stackars er... gud vilken dålig vård.. ja man undrar verkligen vart sjukvården är på väg.... (man måste va frisk för att orka tjata när man är sjuk..)hoppas det blir bättre med allt ändå...till slut.. puss o kram på er!!!!!

2009-04-16 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback